Centrum pomocy

Zakładkę Centrum Pomocy stworzyliśmy, aby zaprezentować w niej odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania odnośnie produktu, procesu zakupu, dostawy oraz reklamacji. Dzięki podziałowi na konkretne pytania - tworzy nam się drzewo całego procesu zakupowego na sklepie internetowym imperiummebli.pl. Zapraszamy do prześledzenia najczęstszych pytań, odpowiedzi rozwieją wątpliwości w wielu kwestiach i pomogą w podjęciu decyzji.

W przypadku mebli skrzyniowych, czyli szaf, komód, biurek itd., wymiary podawane przez producenta są zawsze wymiarami zewnętrznymi i niemal w zupełności odpowiadają realnym wartościom. Różnice nie przekraczają 2-3 mm. Jeśli chodzi o meble tapicerowane, to różnica ta może wynosić od 1 do 4 cm. Spowodowane jest to stopniem miękkości, grubości i elastyczności pianki wypełniającej mebel, jak również naciągnięciem obicia tapicerowanego.

Bogactwo brył w poszczególnych kolekcjach mebli, nawet w przypadku mebli tapicerowanych (systemy modułowe), pozwala na bardzo swobodny dobór odpowiednich elementów do wyposażenia wnętrza. Producenci wykonują większość mebli metodą taśmową, czyli produkcja jest masowa, dlatego też nie ma możliwości pojedynczych, indywidualnych zmian technologicznych w wymiarach mebli proponowanych w katalogach. Wzory projektów mebli są zastrzeżone.

Producenci mebli udzielają 24 miesięczną gwarancję na swoje produkty. Aby skorzystać z przysługującej Ci gwarancji, musisz pamiętać o tym, aby prawidłowo użytkować wybrany mebel. Instrukcja użytkowania dołączana jest do każdego rodzaju mebla.

Dajemy Ci możliwość bezpłatnego wysłania do 5-ciu próbek wybranych tkanin od producentów MASKET i LIBRO. W miarę możliwości i w zależności od dostępności próbek, wysyłamy także próbki innych producentów mebli tapicerowanych – Wajnert, Gala Collezione, Benix itd.

Jeśli chcesz po pewnym czasie dokupić mebel tapicerowany w takiej samej tkaninie, to musisz liczyć się z faktem, że użytkowany przez Ciebie mebel mógł stać w nasłonecznionym miejscu, wówczas intensywność kolorów tkaniny może się nieznacznie różnić. Podobnie jest z meblami skrzyniowymi, jednak w przypadku produktów wykonanych z płyty laminowanej nie będzie aż tak znaczącej różnicy, jak przy meblach z litym drewnem.

Zamówienie możesz złożyć samodzielnie na kilka sposobów:

  • poprzez dodanie produktów do wirtualnego koszyka na stronie sklepu internetowego imperiummebli.pl i wypełnienie potrzebnych danych do wysyłki
  • telefonicznie u konsultanta
  • drogą mailową na adres kontakt@imperiummebli.pl

Każde zamówienie zostaje sprawdzone wg dostępności produktu. Twoje zamówienie zostanie potwierdzone mailowo lub telefonicznie w zależności od wybranej formy jego składania. Zamówienia złożone poprzez wypełnienie formularza na stronie sklepu internetowego imperiummebli.pl otrzymują automatyczne potwierdzane na e-mail z podsumowaniem zamówienia. Wiadomość ta zawiera informacje takie jak Twoje dane, nazwa zamówionego produktu, wybraną formę płatności oraz dane naszej firmy.


Status Twojego zamówienia zmienia się automatycznie, w zależności od rzeczywistej sytuacji. Odpowiednią informację otrzymujesz drogą mailową. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie, podając numer zamówienia lub nazwisko, na które zostało złożone zamówienie.

Założenie konta jest dobrowolne, więc nie musisz się logować by kupić wymarzone meble. W tym celu wybierz odpowiednie pole w momencie podsumowania zamówienia.

Jeśli chcesz anulować zamówienie, to musisz to zrobić zanim zostanie ono wysłane na wskazany adres, lub zanim zostanie przekazane do realizacji do producenta. Najszybciej anulujesz zamówienie kontaktując się z nami telefonicznie, a następnie przesyłając mailową informację o anulowaniu zamówienia.

W przypadku zamówień na towar, który jest dostępny na magazynie, zmiany można dokonać prze przygotowaniem przesyłki do wysłania. Przy zamówieniach na towary, które są zlecane do produkcji u różnych producentów, w szczególności meble tapicerowane w indywidualnej tkaninie, mogą nie zostać naniesione zmiany, jeśli takie zamówienie już trafiło do produkcji. Pamiętaj, aby odpowiednio wcześnie skontaktować się w tej sprawie.

Produkty oznaczone czasem realizacji “wysyłka w 24h” wysyłamy w ciągu doby od potwierdzenia (przesyłki pobraniowe) lub od zaksięgowania środków na naszym koncie. Produkty z dłuższą datą realizacji (2-4 tygodnie lub inny termin) są dostępny tylko na zamówienie od producenta, co oznacza, że nie mamy ich obecnie w magazynie. Producenci mają zróżnicowane terminy dostaw, dodatkowo w przypadku niektórych produktów należy liczyć się z tym, że wskazana przez producenta data, to termin orientacyjny, który może ulec wydłużeniu, należy zatem niekiedy przygotować się na wydłużony czas oczekiwania. Gdy już zamówione produkty przyjadą w dostawie, poinformujemy Cię telefonicznie lub mailowo o planowanej dacie wysyłki oraz prześlemy numer przesyłki i adres strony do jej śledzenia.

Przesyłki wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich DPD, GEIS oraz SUUS Logistics doręczane są w standardowych godzinach pracy kurierów od 9.00-17.00 w dni robocze. Na życzenie Klienta za dodatkową opłatą możemy dostosować godziny dostawy na wieczorne oraz na weekend. Szczegółowych informacji na ten temat udzieli Ci Dział Obsługi Klienta. Kurierzy firm z reguły telefonicznie informują o przybliżonych godzinach doręczenia. Możesz też śledzić przesyłkę online - numer listu przewozowego otrzymasz w mailu automatycznym.

Przesyłki doręczane są także naszą firmową flotą aut dostawczych. Jest wówczas możliwość ustalenia bardziej elastycznej daty i godziny doręczenia przesyłki. Jednak pod uwagę należy wziąć punkty trasy logistycznej w dany rejon Polski. O szczegóły zapytaj Dział Obsługi Klienta.

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z obsługi kuriera – koniecznie poinformuj nas o tym! Wszelkie uwagi przekażemy do odpowiedniego działu.

Oferujemy Ci promocyjną cenę transportu:

  1. 0 zł za transport do 100 km od Zamościa
  2. 0 zł za przesyłki drobne do 30 kg
  3. 0 zł za transport przy zakupach powyżej 3 tys. zł
  4. 0 zł za wysyłkę wszystkich materacy marki Neolux
  5. 0 zł za zakup min. 5 brył z jednej kolekcji mebli twardych - po wcześniejszym uzgodnieniu z Biurem Obsługi Klienta

Akcja nie dotyczy mebli i dodatków objętych promocją.

Dajemy Ci do wyboru kilka możliwości zapłaty za zamówienie:

  • przelew elektroniczny DotPay
  • przelew tradycyjny na nr konta bankowego
  • za pobraniem w dniu dostawy

Formę płatności wybierasz na etapie podsumowania zamówienia. Szczegóły płatności.

Aby wycenić koszt transportu za granicę (Europa) potrzebujemy kodu pocztowego miejsca docelowego oraz informacji o produkcie, który miałby być wysłany. Cena zagranicznej dostawy uzależniona jest od gabarytów przesyłki i oczywiście odległości od Zamościa, czyli magazynu skąd wyjedzie towar. Transport zagraniczny świadczą u nas firmy kurierskie DPD (w przypadku drobnych paczek) oraz SUUS (przesyłki paletowe).

Chcemy abyś wiedział, że nigdy świadomie nie wysyłamy uszkodzonego produktu. Zdarzają się jednak przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, prześlij drogą mailową (lub listem tradycyjnym) uzupełniony formularz reklamacyjny. Dołączenie kilku zdjęć pomoże Działowi Reklamacji zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. Dział Reklamacji w ciągu regulaminowych 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu). Jeśli uszkodzenia powstały ewidentnie podczas transportu (widoczne uszkodzenia opakowania, wgniecenia, dziury, rozdarcia itp.), konieczne będzie także spisanie protokołu szkodowego z kurierem.

Zdarzyć się może, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub inaczej go sobie wyobrażałeś. To nie problem – możesz zwrócić nieużywany produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W tym celu skontaktuj się z nami drogą mailową, przesyłając wypełniony formularz zwrotu. Spakuj dokładnie zwracany produkt (najlepiej w oryginalne opakowanie) i odeślij do nas wraz z dokumentem zakupu (fakturą/paragonem). Pamiętaj, że jako zwracający pokrywasz koszty przesyłki.

Jeśli zauważysz, że kurier doręczył Ci przesyłkę, która ma uszkodzone opakowanie (widoczne wgniecenia, dziury, rozdarcia itp.), konieczne spisz protokół szkodowy z kurierem. Jeśli zaś opakowanie zdaje się być nienaruszone, a przesyłka w środku jest uszkodzona, to zgłoś się do nas z reklamacją. W miarę możliwości naprawimy wadliwy towar, lub wymienimy na nowy.

Zdarzyć się może, że otrzymany towar okazuje się być niekompletny, np. brakuje elementów do montażu. Pamiętaj, że nie robimy tego celowo :) Zdarza się. Skontaktuj się z nami, a dostarczymy najszybciej jak się da brakujące elementy.

Jeśli zapisałeś się do naszego newslettera, to co jakiś czas otrzymujesz od nas informacje z aktualnościami w ofercie, akcjami promocyjnymi… Każda taka wiadomość w stopce posiada bezpośredni link „wypisz się”, po którego kliknięciu, twój adres zostaje automatycznie usunięty z listy mailingowej. Możesz także skontaktować się w tej sprawie telefonicznie lub mailowo z Biurem Obsługi Klienta.

Będąc zalogowanym użytkownikiem na stronie sklepu internetowego imperiummebli.pl, masz dostęp do panelu ze swoimi danymi. Możesz je dowolnie i w każdym momencie zmienić. Pamiętaj jednak o tym, że po złożeniu zamówienia, zastosujemy się do aktualnych danych podanych przez Ciebie.

Jeśli nie chcesz już mieć u nas swojego osobistego konta, skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z Biurem Obsługi Klienta. Usuniemy je z bazy danych.

Z racji faktu, że możesz kupić u nas meble i dodatki przeróżnych producentów, są one także dostępne w salonach meblowych usianych po całej Polsce. Gorąco zapraszamy do naszego partnerskiego salonu meblowego Mplaneta w Zamościu, przy ul. Strefowej 6.

Dla wszystkich partnerów, firm chcących nawiązać hurtową współpracę mamy otwarte drzwi. Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem biuro@imperiummebli.pl. Czekamy na propozycje.

Masz pytania?

napisz do nas

Prezentowane odpowiedzi nie są wystarczające? Może masz do nas zupełnie inne pytanie? Nie ma problemu, jesteśmy nastawieni na pomoc i doradztwo. Zapraszamy do kontaktu poprzez poniższy formularz kontaktowy. Biuro obsługi Klienta postara się jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie pytania i udzielić szybkiej porady.

Polityka RODO - Dziękujemy za Państwa zainteresowanie naszym sklepem internetowym. Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna. W niniejszej polityce prywatności znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące postępowania z Państwa danymi. Administratorem Państwa danych jest: MASKET Piotr Poznański, Ogrodnicza 39 - Skokówka, 22-400, Zamość, kontakt.masket@gmail.com
Zakupy z kartą CashBack - internetowy sklep meblowy ImperiumMebli.pl Dostawa 5x0zł - internetowy sklep meblowy ImperiumMebli.pl