Dostawa i płatność
Warunki i koszty dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym
Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.imperiummebli.pl realizowana jest za pośrednictwem:
- DPD Polska, Geis Parcel, Pocztex, InPost – przesyłki drobne do 30 kg.
- Rohlig SUUS Logistic – przesyłki paletowe, paczki, AGD.
- transport firmowy
Koszt dostawy jest automatycznie wskazany na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.
Cennik dostaw przedstawiony poniżej dotyczy przesyłek na terenie Polski. W przypadku wysyłki zagranicznej, prosimy o wcześniejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu ustalenia indywidualnych kosztów. Sklep daje możliwość odbioru osobistego (indywidualnego) zamówień złożonych w Sklepie Internetowym. Adres odbioru: Mplaneta – Magazyn, ul. Strefowa 6, 22-400 Zamość.
dostawa
czas dostawy
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został dostarczony:
- za pośrednictwem firm kurierskich od 2 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty, w zależności od czasu realizacji na zamówiony produkt
- za pośrednictwem transportu ImperiumMebli tego samego dnia lub do 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty, w zależności od czasu realizacji na zamówiony produkt
- zamówienia z długim terminem na realizację (np. meble tapicerowane na zamówienie), dostarczane są po upływie danego terminu, który ukazany jest na poziomie prezentacji każdego produktu, czyli przed złożeniem zamówienia
W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich o dacie dostawy decyduje usługodawca, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi danej firmy kurierskiej.
W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem transportu Imperium Mebli, data dostawy zostanie ustalona indywidualnie z Klientem (sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty, proponując dostawę w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty). Na życzenie Klienta dostawa będzie mogła zostać ustalona w terminie późniejszym, lecz nie dłuższym niż 14 dni roboczych. Do czasu indywidualnego uzgodnienia terminu dostawy z Klientem, dostawa nie będzie realizowana. W przypadku braku możliwości dostawy w uzgodnionym z Klientem terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy. Kolejna próba dostawy będzie odpłatna wg indywidualnej wyceny na zasadzie przebytej trasy.
Maksymalny okres realizacji dostawy zamówienia wynosi łącznie do 5 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym lub ratami on-line, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).
godziny dostawy
Dostawy realizowane są w dni robocze.
- za pośrednictwem firm kurierskich – w godzinach pracy kurierów 9-16.
(Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS lub telefonicznie informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej doręczenia); - za pośrednictwem transportu Imperium Mebli – dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 9:00 do 16:00 (termin i godziny dostawy zostaną uzgodnione wspólnie z Klientem, zależnie jednak od możliwości i planów logistycznych kierowców oraz odległości od magazynu).
W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy:
- za pośrednictwem firm kurierskich – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do Sprzedawcy,
- za pośrednictwem transportu Imperium Mebli – towar zostanie niezwłocznie zwrócony do Sprzedawcy.
Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
koszty dostawy
Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad
przesyłki drobne, paczki do 25 kg | 0 zł |
paczki 26-49 kg | 99 zł |
paczki 50-99 kg | 199 zł |
paczki 100-199 kg | 299 zł |
przesyłki niestandardowe, nietypowy gabaryt | wycena indywidualna |
forma płatności - pobranie | 20 zł |
AKCJA - transport 4 x 0zł
- 0 zł za transport do 100 km od Zamościa
- 0 zł za przesyłki drobne do 30 kg
- 0 zł za transport przy zakupach powyżej 3 tys. zł
- 0 zł za zakup zestawu mebli
- w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
- cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów czy przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika.
- cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
- w przypadku zakupu większej ilości produktów (powyżej 3 sztuk o większym gabarycie lub zestawu mebli skrzyniowych) istnieje możliwość negocjacji kosztów dostawy. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta przed ostatecznym dokonaniem zakupu,
- cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest wiążąca,
- wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy, zgodnie z porozumieniem ze Sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są wskazywani automatycznie, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia).
Akcja "4x0zł" dotyczy wyłącznie sklepu internetowego www.imperiummebli.pl. W sklepie stacjonarnym transport gratis obowiązuje jedynie do 100 km od miasta Zamość.
usługi świadczone przez dostawców
wniesienie
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich). Dla przesyłek o dużych gabarytach istnieje możliwość dokupienia odpłatnej usługi wniesienia:
- dla przesyłek do 50 kg - 99 zł
- dla przesyłek powyżej 84 kg - 189 zł
Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem transportu Imperium Mebli – transport zamówienia pod wskazane miejsce. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość wniesienia mebli do Klienta. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
UWAGA!
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych, klatki schodowej i windy w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.
niestandardowe godziny dostaw
w godz. 16:00 - 18:00 | przesyłki paletowe SUUS | + 75 zł |
w godz. 18:00 - 21:00 | przesyłki paletowe SUUS | + 170 zł |
formy płatności
- przelew tradycyjny bankowy na konto sklepu: Mr HOME Grzegorz Poznański, ul. Strefowa 6, 22-400 Zamość, Santander Bank Polska S.A.: 24 1090 2590 0000 0001 4748 1954
Proszę pamiętać, by w tytule wpłaty podać numer zamówienia ze sklepu imperiummebli.pl oraz Imię i Nazwisko; jest to szczególnie ważne jeśli przelew wykonywany jest przez osobę inną niż Kupujący - szybki przelew internetowy Przelewy24 (przelewy elektroniczne, karty płatnicze, elektroniczny portfel, e-raty, płatności mobilne, płatności walutowe, Blik i inne)
- raty Credit Agricole - dowiedz się więcej
- przy pobraniu: należność pobiera kurier firmy przewozowej w zależności od wybranego przewoźnika lub w przypadku dostawy własnej - kierowca Imperium Mebli.
Proszę pamiętać, że w przypadku wyboru tej płatności pobieramy 10% zaliczki od ceny mebla, jeśli czas realizacji zamówienia przekracza okres 2 tygodni. Przy finalizacji zamówienia należność za zakupy będzie pomniejszona o wpłaconą zaliczkę. - gotówką, w sklepach stacjonarnych
- kartą debetową lub kredytową w sklepach stacjonarnych
Od zamówień z czasem realizacji dłuższym niż 14 dni pobierana będzie zaliczka w wysokości 10% wartości zamówienia, np. jeśli zamawiamy kanapę w cenie 1560 zł, to wymagana kwota zaliczki wynosi 156 zł. Zaliczkę należy wpłacić na konto bankowe Sklepu podane powyżej. Minimalna kwota, od której pobierana będzie zaliczka to 500 zł.