Dostawa i płatność

Warunki i koszty dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym

 

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.imperiummebli.pl realizowana jest za pośrednictwem:

  • DPD Polska, Geis Parcel, Pocztex, InPost – przesyłki drobne do 30 kg.
  • Rohlig SUUS Logistic – przesyłki paletowe, paczki, AGD.
  • transport firmowy

Koszt dostawy jest automatycznie wskazany na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów.

Cennik dostaw przedstawiony poniżej dotyczy przesyłek na terenie Polski. W przypadku wysyłki zagranicznej, prosimy o wcześniejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu ustalenia indywidualnych kosztów. Sklep daje możliwość odbioru osobistego (indywidualnego) zamówień złożonych w Sklepie Internetowym. Adres odbioru: Mplaneta – Magazyn, ul. Strefowa 6, 22-400 Zamość.

dostawa

czas dostawy

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został dostarczony:

  • za pośrednictwem firm kurierskich od 2 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty, w zależności od czasu realizacji na zamówiony produkt
  • za pośrednictwem transportu ImperiumMebli tego samego dnia lub do 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty, w zależności od czasu realizacji na zamówiony produkt
  • zamówienia z długim terminem na realizację (np. meble tapicerowane na zamówienie), dostarczane są po upływie danego terminu, który ukazany jest na poziomie prezentacji każdego produktu, czyli przed złożeniem zamówienia

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich o dacie dostawy decyduje usługodawca, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi danej firmy kurierskiej.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem transportu Imperium Mebli, data dostawy zostanie ustalona indywidualnie z Klientem (sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty, proponując dostawę w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty). Na życzenie Klienta dostawa będzie mogła zostać ustalona w terminie późniejszym, lecz nie dłuższym niż 14 dni roboczych. Do czasu indywidualnego uzgodnienia terminu dostawy z Klientem, dostawa nie będzie realizowana. W przypadku braku możliwości dostawy w uzgodnionym z Klientem terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy. Kolejna próba dostawy będzie odpłatna wg indywidualnej wyceny na zasadzie przebytej trasy.

Maksymalny okres realizacji dostawy zamówienia wynosi łącznie do 5 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym lub ratami on-line, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).

godziny dostawy

Dostawy realizowane są w dni robocze.

  • za pośrednictwem firm kurierskich – w godzinach pracy kurierów 9-16.
    (Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS lub telefonicznie informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej doręczenia);
  • za pośrednictwem transportu Imperium Mebli – dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 9:00 do 16:00 (termin i godziny dostawy zostaną uzgodnione wspólnie z Klientem, zależnie jednak od możliwości i planów logistycznych kierowców oraz odległości od magazynu).

W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy:

  • za pośrednictwem firm kurierskich – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do Sprzedawcy,
  • za pośrednictwem transportu Imperium Mebli – towar zostanie niezwłocznie zwrócony do Sprzedawcy.

Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

koszty dostawy

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad

przesyłki drobne, paczki do 25 kg 0 zł
paczki 26-49 kg 99 zł
paczki 50-99 kg 199 zł
paczki 100-199 kg 299 zł
przesyłki niestandardowe, nietypowy gabaryt wycena indywidualna
forma płatności - pobranie 20 zł

AKCJA - transport 4 x 0zł

  1. 0 zł za transport do 100 km od Zamościa
  2. 0 zł za przesyłki drobne do 30 kg
  3. 0 zł za transport przy zakupach powyżej 3 tys. zł
  4. 0 zł za zakup zestawu mebli
  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów czy przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • w przypadku zakupu większej ilości produktów (powyżej 3 sztuk o większym gabarycie lub zestawu mebli skrzyniowych) istnieje możliwość negocjacji kosztów dostawy. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta przed ostatecznym dokonaniem zakupu,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest wiążąca,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy, zgodnie z porozumieniem ze Sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są wskazywani automatycznie, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia).

Akcja "4x0zł" dotyczy wyłącznie sklepu internetowego www.imperiummebli.pl. W sklepie stacjonarnym transport gratis obowiązuje jedynie do 100 km od miasta Zamość.

usługi świadczone przez dostawców

wniesienie

Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich). Dla przesyłek o dużych gabarytach istnieje możliwość dokupienia odpłatnej usługi wniesienia:

  • dla przesyłek do 50 kg - 99 zł
  • dla przesyłek powyżej 84 kg - 189 zł

Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem transportu Imperium Mebli – transport zamówienia pod wskazane miejsce. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość wniesienia mebli do Klienta. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

UWAGA!
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych, klatki schodowej i windy w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.

niestandardowe godziny dostaw

w godz. 16:00 - 18:00 przesyłki paletowe SUUS + 75 zł
w godz. 18:00 - 21:00 przesyłki paletowe SUUS + 170 zł

 

formy płatności

  • przelew tradycyjny bankowy na konto sklepu: Mr HOME Grzegorz Poznański, ul. Strefowa 6, 22-400 Zamość, Santander Bank Polska S.A.: 24 1090 2590 0000 0001 4748 1954
    Proszę pamiętać, by w tytule wpłaty podać numer zamówienia ze sklepu imperiummebli.pl oraz Imię i Nazwisko; jest to szczególnie ważne jeśli przelew wykonywany jest przez osobę inną niż Kupujący
  • szybki przelew internetowy Przelewy24 (przelewy elektroniczne, karty płatnicze, elektroniczny portfel, e-raty, płatności mobilne, płatności walutowe, Blik i inne)
  • raty Credit Agricole - dowiedz się więcej
  • przy pobraniu: należność pobiera kurier firmy przewozowej w zależności od wybranego przewoźnika lub w przypadku dostawy własnej - kierowca Imperium Mebli.
    Proszę pamiętać, że w przypadku wyboru tej płatności pobieramy 10% zaliczki od ceny mebla, jeśli czas realizacji zamówienia przekracza okres 2 tygodni. Przy finalizacji zamówienia należność za zakupy będzie pomniejszona o wpłaconą zaliczkę.
  • gotówką, w sklepach stacjonarnych
  • kartą debetową lub kredytową w sklepach stacjonarnych

Od zamówień z czasem realizacji dłuższym niż 14 dni pobierana będzie zaliczka w wysokości 10% wartości zamówienia, np. jeśli zamawiamy kanapę w cenie 1560 zł, to wymagana kwota zaliczki wynosi 156 zł. Zaliczkę należy wpłacić na konto bankowe Sklepu podane powyżej. Minimalna kwota, od której pobierana będzie zaliczka to 500 zł.

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem